Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
Kamera og Sikkerhet
Tårnvegen 20
1929 Auli

E-post:  
post@kameraogsikkerhet.no

Telefon: 
41457070

Organisasjonsnummer: 
826 876 182

Kontakt skjema

Du kan kontakte oss ved å bruke alle kontaktmetodene ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefon/support. I stedet for å ringe, kan du sende oss en e-post via kontaktskjemaknappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg på telefon eller sende deg svar på e-post.



KUNDEINFORMASJON

Informasjon du gir oss vil ikke bli gitt videre og er kun tilgjengelig for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at informasjon om deg slettes. I forbindelse med bestillingen godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby den tjenesten du forventer av oss. 


 

SIKKER BETALING

Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minst 15 år gammel. Er du under 15 år må du få en voksen til å bestille for deg. Ønsker du å handle på kreditt må du være over 18 år.

Trygg kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerheten rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt til trygg internetthandel. 


innbetaling

Du vil bli belastet for bestillingsbeløpet når pakken din sendes fra oss.
MVA på 25 % er inkludert i alle priser. Ingen andre gebyrer enn det som vises som totalsum i kassen kommer i tillegg til kjøpet. Alle våre priser er oppgitt i norske kroner.



LEVERINGSVILKÅR

Leveringstid

Alle varer du ser i nettbutikken ligger på vårt lager. Disse pakkes normalt og sendes ut første virkedag etter at vi har mottatt bestillingen din. En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.

Forsendelser til Svalbard og Jan Maien er pålagt et pakketillegg på kr. 313 kr hvis det må sendes som pakke. 

Frakt og gebyrer

Alle våre forsendelser går med forsikret Norgespakke med Posten. Fast fraktpris 129 kr

Hvis vi ikke kan levere hele bestillingen din, kontakter vi deg før vi sender den ut.

 

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er to uker. Hvis den ikke er hentet innen da, vil den automatisk bli sendt tilbake til oss. Du vil da motta en merknad i kunderegisteret som gjør at du ikke kan legge inn nye bestillinger. For å oppheve blokkeringen må du kontakte oss.

Når du har bestilt varen for deg, vil du først motta en hentemelding fra Bring. Dersom du da ikke henter varen, får du en påminnelse. Dersom du likevel ikke henter varen etter en purring, fakturerer vi deg for å dekke våre kostnader til porto, inkassogebyr, returporto og tilleggsarbeid.

Spesialtilpasning  av varer

Ved avtale om spesialtilpasning av varer, for eksempel spesialinnkapsling av kameraer eller strømforsyning, integrasjon av UPS eller strømbruddsvarsler etc., kommer en timepris på kr 1200,-. mva. med mindre annet er skriftlig avtalt på forhånd. Spesialtilpassede varer aksepteres ikke for retur.

 

Retur av varer - Angrerett

Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakten dersom du benytter deg av angreretten. Hvis du har mottatt feil vare eller varer med feil, sender vi deg en ny uten kostnad for deg. 

Varer som er spesialbestilt kan ikke returneres. Vennligst ikke send returnerte varer til henting. Disse hentes ikke.
 

Klagefrister

1. Feil under levering

Hvis du mottar et defekt eller feillevert produkt, kontakt oss på e-post eller telefon. Du bør kontakte oss så snart som mulig og senest 1 måned etter levering.
 

Etter at vi har mottatt din klage vil du motta et svar med instruksjoner om hvordan du returnerer varen.

2. Feil i garantiperioden

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for fabrikasjonsfeil i to år, eller i garantiperioden for produktet (fra levering). Hvis det oppstår en feil med produktet ditt i garantiperioden, kan du kontakte oss på e-post eller telefon. Det er 5 års garanti på alle våre produkter.

3. Klage

Melding om feil skal skje innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Retten til å klage på et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.

Ved tvist følger vi Forbrukerrådets retningslinjer for klage!

Meny